Особливості реклами в маршрутному транспорті

Пт. 31 серпня
Особливості реклами в маршрутному транспорті

Мабуть, кожен власник компанії, що на ринку пропонує свої товари та послуги задумувався про те, яка ж реклама буде найефективнішою, аби надзвичайно велика кількість людей могла побачити саме його сюжет. В магазинах? В торгових центрах? Однозначно, але є дещо ефективніше – реклама у маршрутному транспорті на спинках сидінь.

 

Що ж такого особливого у цьому виді рекламних послуг?

По-перше, вона не залежить від погодних умов (дощ, сніг, вітер), тобто, ззовні сюжет має презентабельний вигляд навіть по закінченню рекламної кампанії.

По-друге, рекламне повідомлення має формат  А4 і розташоване близько до пасажира, що не змушує напружувати зір, а також зручна відстань дозволяє зафіксувати чи сфотографувати потрібну інформацію з контактами.

По-третє, реклама на спинках сидінь у маршрутному транспорті гарантує велику кількість переглядів, в середньому протягом 15-20 хв.

По-четверте, такий вид реклами дає велику кількість повторних контактів з потенційним споживачем, наприклад дорогою на роботу вранці та дорогою додому ввечері, а це не дасть споживачеві забути про вашу компанію та рекламовані  товари або послуги.

Особливості реклами в маршрутному транспорті

 

Яка ж кількість людей бачитиме вашу рекламу? На день це близько 800 – 1 200 пасажирів, а протягом місяця 24 000 – 30 000 пасажирів У КОЖНІЙ МАРШРУТЦІ. Кількість переглядів вражає, а ціна одного контакту становить всього 2.9 копійки. На сьогодні не існує іншого подібного рекламного носія, що матиме подібний ефект.

Насправді, ця послуга має великий попит вже з 2009 року. Нею скористались більше 300 компаній у Житомирі. Такий вид реклами популярний серед роботодавців, що оголошують набір на актуальні вакансії, компаніям, що хочуть швидко розповсюдити інформацію про акції, знижки, рекламу новинок.  Актуальність такої послуги дуже висока.

Особливості реклами в маршрутному транспорті

 

Унікальність поданого сюжету,  грамотність підібраного тексту, дизайн у фірмовому стилі компанії є дуже важливими факторами для сприйняття рекламного повідомлення пасажирами.

Ми, як рекламна агенція, турбуємось про гарний зовнішній вигляд реклами, тому що це напряму впливає на імідж вашої компанії!